10 augusti

idag vaknade ja väll vid halv elva,
kollade på gilmore girls en stund,
sen satte mig vid datorn,
snacka med massa, sen rensa min garderob
eller rensa och rensa, slängde bara as lite,
så jag skulle få plats med det nya ja köpt xd.
sen åt jag, duschade, sminka mig,
platta håret. sen kolla lite mera
gilmore girls, och sms såklart!
sen så kom jymdis
så gick vi ut i regnet :D
skulle gå hem till hanna,
men vi fastna vid närlunda och pratade med
david!, sen gick vi till lillaica, så skulle
hanna komma dit, men hon tvingade oss att möta henne
vid övergångsstället annars skulle hon vända..
så vi var tvungna xd, sen handla vi energi drickor till oss
och clara :D:D, sengick vi hem till clara och kolla
på en film, sen klädde jag och my ut oss
till pirater, och clara hämta kaffe eller nått
men bara åt henne och my, ja fick  inte en egen mugg.
din FÖJÄDAJE :'( haha.
sen så lyssnade vi på my cool inte markoolio XD
typ i en timme eller nått ;o
sen gick vi till ica för hanna var tvungen att ha
choklad, annars skulle nog hon bli förbannad ;p
sen gick vi neråt hamnen och kolla lite,
och idag såg ja inte jesse mccartney,
asså jag såg honom igår på italia :D
sen satt vi på scenen en stund, sen gick vi alla hem till
sig. men en underbar dag iaf <3
puss påer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0