12 augusti

shosho!
i natt sov jag hanna och clara i claras lekstuga :D,
shit kul! synd att inte mysan hängde med bara..
men hanna somnade rätt tidigt det var tråkigt :(,
men ja och clara hållde igång till typ 5 halv 6.
haha, vi käka glass typ kvart i fem på morronen (y)
sen, vakna vi vid typ, 11 - 12.
och typ prata lite, sen kom mamma
och hämta mig! sen åt jag och fixa mig och satt
vid datorn, sen kom clara så åkte vi till
fotbollsträningen! gick mycket bättre idag än igår. som tur var!
sen åkte jag hem duschade, sen har jag bara suttit här
vid datan och häckat. träligt ^^,
jag skulle egentligen ut och gå med my och hanna.
men det spöregnar ju, så vi orka inte!
och i morrn skulle vi egentligen till
lek och bus landet, men my kunde inte, så då
skiter vi i det! men vi ska nog sova i claras lekstuga iaf :DDD
och i morrn vid typ åtta på kvällen har jag innebandy möte,
och egentligen innebandy träning, men ja ska bara på mötet.
tycker det blir för jobbigt att träna fyra dagar i rad.. 
för jag har ju fotboll på torsdag igen, sen match på söndag..
i HÄLLEFORS :O, asså orka bil i 2 timmar!!!
men om man vill spela fotboll så får man faktiskt stå uuut.
och då gör ja det xD haha.
ajja, nu ska ja kolla på film. antingen gilmore girls <3<3
eller a cinderella story om ja hittar den :d,
ajja puss hej leverpastejj!

justdet, på träningen. så gjorde clara dagens roligaste xD
hon skulle skjuta och då gör hon något konstigt så hon trilllar
på bollen istället xD haha, fyfan vad ja garva, höll fan på att pissa
ner mej xd, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0