22 augusti

skola idag.
gick rätt bra, inga jobbiga lektioner!
först svenska fick böcker, sen läsa något och börja
jobba lite! sen studietid gjorde typ nått papper
man skulle hitta ord på, och ja och sandra gjorde
helt fel. men aja..
sen bild, skulle måla ett halv ansikte, vart ju
så snyggt ^^, fast är inte klar menändå!
sen idrott, spela softboll... tråkigt, men
det var kul ändå! :D
sen vänta ja på hanna så
gick vi hem :),
när ja kom hem kolla
ja lite på tv, sen gick ja och la mig och
somna i typ 1,5 timme.gött somfan.
sen har jag ätit och lite så,
ska snart hoppa in i duschen,
ska nog ut med hanna sen!
och kanske my.
och ja har fått min mobil nu,
eller ja fick den för ett tag sen, men iaf!
och för dom som inte vet så började
skolan i onsdags! och ja har redan fått läxa :o
så måste väll göra den snart,
fast det är bara och läsa lite, så det går väll rätt snabbt!

för jag känner så här, jag tror jag är kär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0