30 augusti

jahapp. då var det lördag!
ska ut senare ikväll med en massa, kul hoppas jag!
i torsdags så var min klass och D ute på aspön och
gick runt i natuuren (; inte så värst kul men jag lever.
sen så åkte vi tillbaka till skolan på kvällen och sov där.
och på fredagen hade vi någon skattjakt som var skittråkigt.
men vi slutade vid elva iaf :D
när jag kom hem så satt jag vid datan  sen sa mamma åt mig att sova,
så ja la mej och vakna efter två timmar utav att min mobil ringer,
men det var dolt så jag svara inte, sen direkt efter ringer det
hem och då var det hanna och my, dom trodde jag var död för
jag inte hade svarat på smsen eller när dom ringt xd
störda ddom är tycker ja ^^
sen iaf så duscha jag och fixa mig och så kom dom hit så gick vi ut,
och när vi var påväg till netto så kom det en bil och åkte förbi,
och den som satt brevid den som körde kolla ut och sikta på oss
med en pistol :o :o, jag vart livrädd!!! men my sa att det var en soft argain (stavas)
men ändå :p hahahaha. shet asså xd sen gick vi till netto iaf. sen ut på stan och
så kom clara, så var vi ute en stund, sen var jag så jävla trött och frös som fan
så vi gick hem! och jag hittade en hundring :D, så nu är jag rik (y)
menmen, smsa mig.
puss



nu vet jag att jag är tjock och måste banta....

Kommentarer
Postat av: clara

du är inte tjock!

2008-08-30 @ 14:32:50
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0