9 augusti

igår så vann jag på bowling!
bäst jagär, tack.
sen igår kväll så var
jag ute och sprang runt gårdsjön
och hanna cykla brevid, hah det var roligt!
sen när ja hade duschat ohdet, så
gick ja till hanna och vi kolla på en film
sen kom pappi och hämta mig :)
idag så har det inte hänt ett skit typ,
har kollat på gilmore girls,
suttit vid datan, beställt mobil :) :) :),
sen fikat med farmor och farfar!
men snart så kommer la jymdjaketen
så ska vi gå ner till poo!
kuligt kuligt, i hope! =)
fast det är ju alltid joligt med er så!
fast jag vetefan vad vi ska göra.
men kommer la på nått.
annars så får vi bygga en gjön jymdjaket
med josa toffler :D :D :D
i morrn kommer iaf älsklingen hem,
då kanske ja skulle träffa henne enstund :D
sen på måndag så kanske ja ska vara med claja,
sen äre fotbollsträning :D
tisdag vet ja inte vad ja ska göra, kanske claja om hon vill?
sen fotbollsträning.
onsdag, vetefan , hoppas det är fint väder!
då vill iaf ja till harge :D
torsdag, vetinte? sen fotbollsträning.
fredag, fest hos linnea!
det var väll min vecka det xD, typ iaf.
justja, ja ska sova över med älskling,
jymdjaketen och poo någon dag nästa vecka :D
hoppas  älsklings lekstuga (a) haha, då jävlar
ska ja MOSA dig :D
och jymdis och ja kan skeda :D
jag har kommit på att han jesse mccartney är sötig ! :D
nu kommer lite bilder.


saknar dig claja! väldigt söt bild, haha. ( L )



sakna frida och mallorca. <3




bah för vi hade en kändis till lärare! hah.


nu kommer jymdis, pusshej.


Kommentarer
Postat av: älskling :D

wooho imorgon :D:D

jag är gärna med dig på tisdag,

men måndag innan täningen ska jag jobba typ :P

men det tar ju bara max en timma men sen kan vi vara :D och onsdag? lek&bus? :D:D

saknar er <3

2008-08-09 @ 22:17:23
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0