4 advent

4 advent idag, snart julafton! :)
önskar mej en plattång eftersom att min är sönder :(
sen lite mer smått och gott, men plattången ligger såklart överst på listan!

igår var jag ute med my, hanna, kim och dt.
sen när hanna skulle hem så kom clara och var med oss :)
trevligt vare!
kom hem vid elva för jag var himla trött,
somnade nästan direkt och sen så vaknade jag vid halv tre-tre.
och inte kunde somna om, men tillslut så gick det.
idag vaknade jag vid halv ett,
kolllade lite på harry potter och sen gick jag och duscha,
och nu så hamnade jag ju här.'
vid tre ska min familj och mina kusiner till mormor och morfar,
för dom har varit gifta i 40 år tror jag? :)
mysigt
när jag kommer hem därifrån ska jag och clara ut och gå en sväng.
vi hörs!




Kommentarer
Postat av: clara

hahah; "och när hanna skulle hem så kom clara"

låter som om jag inte ville träffa hanna xd hahah,

grattis till din mormor och morfar :D

ikväll blire skitsnacksrunda :D

2008-12-21 @ 15:05:14
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0