bert

jag och clara gick våran sväng, sen hem till henne och kollade på film!
step brothers, bra var den. :D
fast mitt i filmen var vi så jävla hungriga så vi fick springa ner och göra tacos xd
haha, gott var det iallafall!
sen hämtade pappa mig, och nu kollar jag på bert med min bror :),
det är så bra!!
och i morgon är det julafton! :DDDD längtar!!!
fast det är verkligen ingen julstämmning ute, så man fattar ju inte riktigt att det är jul
men men :)
senare i kväll ska vi äta litet julbord hemma. men jag gillar inte julmat,
så jag får potatis sallad och rostbiff tror jag (y)

min morgon dag ser ut såhär:
går upp vid nio/tio fixar mig och går iväg på gudstjänst klockan 11. (måste gå på en gudstjänst  på julafton, för konfirmationen),
sen går jag hem och familjen åker till till farmor&farfar där släkten är,
vi äter julmat och sånt.
åker hem på eftermiddag-kvällen?
fixar lite här hemma, sen kommer mormor och morfar,
och mamma kommer hem vid halv tio från jobbet.
då öppnar vi julklapparna och fikar lite!
sen ska jag sova :D

nu måste jag koncentrera mig på bert :o hihihi!
julpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0