gott nytt år

clara sov här i natt, skojigt!
vi somna väll vid tre ungefär, vi var as rädda för en skugga i mitt tak :(
men när vi hade legat där länge och varit as rädda så kom clara på att det var mitt
hårspray som gjorde skuggan xd hahah. och vi var verkligen livrädda!
vakna idag vid tio typ, kollade på en film.
gick till statoil och fyllde på min mobil, sen gick clara hem och
jag gick hem till mig och städa.
marre & linnéa kommer ju hit vid sex, sen ska vi gå ut
på staden och kolla raketer och de :')
hoppas på att vi träffa clara och my också :D
sen på torsdag så kommer frida med familj hit
och ska fira min födelsedag som var för länge sen xd hihi.
vi hörs & syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0