hello kitty!

nu ska jag faktiskt berätta lite om min dag! :D spännande? ;]
jag gick hem till my vid tolv tror jag, då så kollade vi lite på datan och så.
sen starta vi filmen "the girl next door" den var väll bra men så jävla hemsk!
och mitt i filmen skriker my: STÄÄÄNG AV!
så då gjorde jag ju det, men hon mena ju att jag skulle pausa så vi fick spola fram as mycke xD
sen så fortsatte vi att kolla och fyfan säger jag bara!
stackars flicka, kommer nog drömma om det där i natt :(
efter filmen så fick jag låna mys plattång, för min är ju somsagt knäpp.
sen gick jag hem och åt och fixa mig lite,
och så kom my då gick vi till ica och köpte energi dricka (y)
träffa clara gjorde vi också, skulle med henne och lämna hennes mobil och hjälpa henne
att leta present till mattis :)
och då hade vi väldigt kul.
iallfall med "hello kitty", för nu äre så att clara typ hatar hello kitty,
men hon ska ju få massa grejer av mattis med bara massa hello kitty på :D:Dmm eller inte. ^^
men iallfall! :D, sen så testade vi klänningar på letex, och det var feettt med skoj!
efter allt detdär roliga så gick vi hem till clara och åt popcorn och kolla på film,
wrong turn,den var äcklig :o
och mitt i den så åkte my hem :(
efter jag och clara sett klart på filmen så gick vi ut och cykla :D
för det var länge sen man gjorde, då vart vi jagade av nån läskig bil :( mhmhmhmmumhmmhm.
hahahh! fast sen lämna vi den hemma hos clara och gick en sväng istället.
och sen så kom mamma och hämtade mig.
hah, när jag skulle gå ner för claras trapp så halka jag xD
och det var kul, jag skrattar fortfarande xd
jag har skrattat väldigt mycke i dag om jag tänker efter :o, eller vad säger du clara?;)
nu ska jag nog kolla lite på tv, sen sova :D
puuss påre!



<3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0