lördag

sov hos clara i natt :)

igår så fick jag ju mina första betyg. ujuj nervöst.
men det var väll bra ändå, 3VG och resten G.
efter skolan åkte jag pappa och daneil till örebro och handla lite julklappar.
sen hem och fixa lite, sen till netto och träffa anna och clara.
köpte lite godis.
så gick vi hem till clara och lagade tacos och kollade på skräckfilm. FOCK YOU! haha
sen skulle anna hem vid tio ungefär. så då gick jag och clara ut en sväng och träffade
folk.
kul kväll var det iaf! :D

och jag ska bli storbloggare nu har jag bestämt ;) höhö.
så jag ska skriva 4 inlägg om dagen :D
kommer jag nog inte klara, men får allt försöka.
clara ska också göra det, lycka till babbeeee!

pössssss

Kommentarer
Postat av: anna

fock you!

2008-12-20 @ 13:58:02
URL: http://frajt.blogg.se/
Postat av: clara

lycka till babyyyy :D

2008-12-20 @ 17:15:59
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0