söndagkväll

idag har jag spelat innebandymatch mot wivalius (stavas?)
vi vann med 2-0. men tyckte det gick sämst för mig, men fick iallfall spela ändå..
men jag börjar nog tröttna på innebandyn.
ska ta ett uppehåll från det nu, får se om jag kommer tillbaka.
och i morgon är det skola, inte så jobbiga lektioner på måndagar som tur är.
slutar ju faktiskt tio över två också, då ska jag hem och öva på fysikprovet som
är på tisdag, som jag inte har kollat så jätte mycket på.
och dom flesta som har haft det provet säger att det är svårt,
så det gäller att plugga nudå!
sen på fredag är det jullov, ska bli så otroligt jävla skönt.
vi slutar vid elva då tror jag, och då ska jag pappa och bror
till örebro tror jag. ska väll kolla på lite julklappar, har inte köpt en ända  :/
men nu har jag bloggat lite iallfall.
puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0