torsdag

idag hade vi inga vanliga lektioner, skönt.
vi typ lekte lekar, dansa och städa i klassrummet.
slutade vid två, och då väntade jag på my  :)
så gick vi hemåt. prata oh skratta somvanligt, vi var buusiga! :D hhihi!
nu har jag faktiskt precis ätit mat, och ska snartsnart gå ut och gå med clara!
vi har faktiskt börjat gå tre dagar i veckan, duktigt av oss tycker jag. :D
och clara, duvet att jag alltid finns att snacka med va? <3
det hoppas jag iallafall!
i morgon ska vi till kyrkan på morgonen, hela mellangården och sörgården!
(våran skola är uppdelad i tre gårdar, där det går 7or 8or 9or. norrgården, mellangården och sörgården)
efter det ska vi till klassrummet och få betygen och prata lite.
sen går jag hem så åker jag och pappa och hämtar daniel på hans skola, sen åker vi till
örebro och käkar och letar lite julklappar =)
nä nu måste jag på toooaa!
pusssssa!



Kommentarer
Postat av: clara

tack, jo jag vet.

och du kan prata med mig, <3

ily

2008-12-18 @ 15:44:16
Postat av: matilda

snygglisa :D <3

2008-12-18 @ 16:47:20
URL: http://mattulda.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja lisa vi är alltid buuuusiga! ;D <3

2008-12-18 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0