31 juli

idag har jag och frida vart i harge!
vi hade min krokodil och lekte med (y)
den var jätte svår att sitta två på...
men det gick ett par gånger iallafall.
sen så träffa vi ludde och prata med han en stund.
och hanna och my. och kim och nicke. hahah !
haha, frida har en ***** i armhålan :D
hahahhaha så jävla kul vare!!!
sen köpte vi glass också.
bara så ni vet så är det jätte kul att
flyta på en krokodil, även fast man inte kommer
framåt men aa..
och det var massa vågar idag, och det gjorde ju
inte saken bättre med krokodilen menändå.
och idag var det faktiskt inga som skvätte vatten
på oss, eller sa att det var grunt så jag fick ta till min
mörka röst :D hahahahah.
jaja, det har iallfall varit skita kul idag. göraomgöraom<3

nyss när jag duschade så var de en hästmygga på väggen,
och ja mosa den, stolt!!
snart ska ja träffa clara, så ska vi kolla på gilmore girls.
haha, bara för att vi är beroende!
justja, clara kom hem idag, efter att ha vart borta i flera
veckor, saknat dej <3.

har inga bilder. tråkigt ellerhur.


Kommentarer
Postat av: frida

men det är ju förfan ett myggbett!!!!! :O

2008-07-31 @ 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0