12 november

inte skrivit på ett tag! förlåt mig..
men idag vaknade jag upp med världens ryggvärk. aldrig haft så ont i ryggen förut. inte skönt.
sen gick jag iväg till skolan, började med matte, hade lite olika spel ungefär.
sen hade vi spanska. gjorde väll inte så värst mycke.
men då började iallfall ryggverken gå över, men istället fick jag ont typ i mitten av revbenen när jag
andades. och där har jag fortfarande ont, och lite i ryggen. så får se hur det är i morgon, annars ringer vi doktorn!
efter spanskan hade vi hemkunskap. jag och sandra gjorde tacos, med hemmagjort tacobröd.
sen gick jag upp till norrgården och prata lite med hanna, clara&anna :)
anna är tokig, äter en macka med senap och ketchup på :o fyfan!
sen hade vi slöjd, har träslöjd. bengt-åke var sjuk, så vi hade hasse :')
han är grym! hasse- vad gör du för någonting?
lisa- jag har inte en aning!
så han fick hjälpa mig en massa ^^, sen när vi hade slutat så tyckte han att jag skulle gå hem och öva på att fila xd
hahah, och hans kommentar "du är inte bara dum, du är ful också :)" fast han sa det inte till mig iaf,haha (H)
sen gick jag hem. kolla på skolkorten som vi fick idag :o shit asså!
sen cykla jag till sockrbitarna och mötte hanna, clara och anna. så gick vi till konfan.
kom nyss hem där i från. vi prata typ om döden och begravningar. fick kolla på en kista, och jag tror
faktiskt att jag inte tål detdär, börja må illa nästan direkt ;s
och nu spelar jag wii med min bror  :')

Kommentarer
Postat av: lollo

haha hasse är för rolig, jag kommer ihåg en gång när vi hade han på fysiken,han mobbade jesus hela tiden :D

2008-11-18 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0