13 november - doktor

idag först kemi två lektiner. rätt slappt!
sen engelska, men var inte med länge för skulle till doktorn,
var där ca 1 timme, pratade, tog halsprov och stick i fingret (a'
om ni undrar så var jag där för att jag har haft ont i halsen väldigt länge nu,
och det känns som jag har en klump i halsen.
och igår hade jag ju ont i revbenen och ryggen.
men det var tydligen inget fel på mej! :'), klump i halsen kunde bero på typ
nervositet. eller stress tror jag!
och sen så äter jag tydligen inte bra heller..
men efter det så hann jag precis till matten, fick göra ett memory!
och lars-erik tog min mobil :( :(, men har fått tillbax den nu :D jiho! haha ^^
sen hade vi spanska, gjorde inte så mycke.
sen elevtid, prata om lördag. vi ska gå i skoaln från 9.oo-12.40, och så får föräldrarna vara
med och se hur vi jobbar.. sen blir vi lediga på måndag :'D
sen prata vi innebandy natts tröjor, och sen gjorde rent bänkarna.
sen sluta vi 14.40!
då vänta jag men hanna på erk så traska vi hemåt.
när ja kom hem så satt jag vid datan lite, och sen så la jag mig och somna en stund!
sen bada jag badkar (a', och prata med mormor om.............mat :D hahah!
mycket tjat om det där tycker jag.
och så typ nyss så har jag gjort idrottsläxan och övat kemi!
och i morgon så slipper vi idrotten för att bea skulle någonstans,
så vi slutar 11.40. gött somfan. 
 

puss



Kommentarer
Postat av: matilda

låter mycket trevligt. lisa, ät :)) haha, nää vet inte hur mycket du äter. men du är smal, så sluta bör du inte :D <3

2008-11-13 @ 22:03:51
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0