16 november

idag har det inte hänt något speciellt.
mest spelat wii och suttit vid datan. kollade lite på innebandy också,
med clara, mattis och erik. sen har jag pluggat lite kemi,
men jag är så trött så jag orkar ju inte!
och nu kollar jag på one tree hill. fattar typ inge, för har inte kollat på de på jätte jätte länge.
men det är väll bra ändå :b

och igår var det lördgas skola för alla i mellangårn. inge jobbigt,
hade So, matte och svenska. men vi gjorde väll ingenting i stort sett.
efter den var jag med my, och vi träffa hanna,clara, erik och kim.
sen var väll jag och my mest själva, mest på hamntoan! (;
haha. sen kom marre&linnéa in till stan också, då vart det jävligt kul :'D
säger inte vad vi gjorde, men vi var iallfall ute och hade det trevligt somfan!
måste vi göra om tjejer. <3

i morgon är vi lediga från skolan. bara för att vi gick i lördags.
så jag ska väll sova och plugga.

hejpuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du borde kolla one tree hill säsong 3 istället som går måndag-torsdag 16.10. då får du vara med liiiite mer från början ;p

2008-11-17 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0