2 november

redan november! och jag är arg!
innebandy idag, förlora med 1-8 :s ellrnått såntdär.
fick spela första perioden och så lite i sista, det är helt sjukt!
det här "laget" skulle ju vi 93-94 få spela,bara för att vi inte spelar med damerna,
men då så måste vi ju ha några från damerna med, och sen 95er,
då får dom som redan har spelat en damlags match spela, och sen endel 95er,
så jävla sur blir jag ;s och i andra perioden tyckte dom att "vi" spela bättre.
men då släppte vi in fem mål, och i första 2.... mm visst, jätte mycke bättre..
och i första perioden så fick ja först en jävla fitt klubba i pannan ;s
sen så springer ja med bollen och blir tacklad över sargen, så jag välter hela lång sidan :o xD
och värsta typ brännmärket på armen, svider som bara den! och så rinner de vätska ur de eller
vad man ska säga.
aja, skit dag idag! så mamma fick åka och köpa chips åt mig, för nu ska jag tröst äta!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0