6 november

gick hem från skolan igår, mådde inte alls bra!
var hemma idag också, ont i huvudet och halsen.
men kommer antagligen ha ont i halsen ett bra tag till, så ska gå till skolan i morgon :)
vi har ju faktiskt sovmorgon till kl kvart i elva, för maritha skulle till stockholm,
så vi slipper svenskan och studietiden :)
sen så slutar jag fem i ett, lite soft!
efter skolan ska ja vara med my.

och så har jag fått reda på att jag tydligen är en lögnare..
låter ju inbjudande? eller vad sägerni..
fyfan för dig säger jag bara!
jag gör vadfan jag vill, och du ska inte bry dig.
egentligen så blir jag jävligt ledsen.
men whatever, tror vad du vill!


Kommentarer
Postat av: matilda

tss, du vet ju knappt ens hur man ljuger så du kan inte va lögnare. ddddddööö- <333333333

2008-11-07 @ 16:04:42
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0