7 december

gick upp vid kvart över nio idag, käka frukost och fixa mig.
gick till skolan ungefär tjugo över tio.
började kvart i elva med bild.
sen mat och där var de roligt med mikaela :p
sen hade vi idrott och då dansa vi, lite halvkul sådär.
men alla killar utom tre vart utslängda xd, så vi var en liten cpgrupp kvar :)
men kul hade vi allt!
sen gick jag hem, åt lite. prata med pappa :p
jag: det skulle vara gott med kladdkaka, det finns på netto för typ 20kr.
pappa: jasså
jag: ja, kan vi inte köpa de?:D
pappa:isåfall skulle de ju vara godare med daimtårta, och det finns ju på konsum för typ 50kr.
jag: ja det är ju gott det med, men det finns säkert billigare på netto :D
pappa: jahaa..
jag: ska vi köpa de då?
pappa: vi kan ha de på farsdag
jag: men då har vi ju inte tid.
pappa : ne, vi kan fira farsdag idag!
yey, :D :D :D

och clara har hetsat mit till aatt äta upp min chokladkalender, så jag har
ätit upp ända till nummer 22 :o,
och hon sa aatt ingen skulle märka något. men det första mamma säger när hon kommer in
är har du redn börjat äta på din kalender. och jag bara nejdå (a), men hon såg att jag hade gjort det.
men jag skulle inte få någon ny :(
CLARA DIN JÄVEL säger jag bara!!!! :o

föresten så ska jag inte vara med my idag :(,
hon är sjuk. krya pådig!
men istälelt ska ja var med clara&hanna, sen vet ja inte om vi skulle träffa mattis och erik.. xd
blir nog kul.

nu ska jag försöka göra om lite på min blogg, den är ju asful!
har inte tänkt på de förut xd ,men det är den ju verkligen..
men jag fattar inte alls hur man gör om den, även fast jag kollar på massa
andra sånna här "tips sidor", menmen.. får väll tänka extra mycke >.<
då kanske ja får ihop nått fint :D
puss.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha klart man äter upp chokladen före i chokladkallendern, det är så svårt att hålla sig :(

2008-11-14 @ 18:08:07
URL: http://frajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0