10 oktober

dagen började med att klockan ringer, jobbigt!
orkar inte gå upp. så låter den ringa var femte minut ända till klockan var
halv åtta, då gick jag upp och plattade håret och klädde på mig,
orkade inte med sminket.. sandra kom vi cyklade till skolan,
hade svenska, läste ut  "kim novak badade aldrig i genesarets sjö",
bra var den, ska börja kolla på filmen nästa vecka!
sen vart det studie tid, jag&sandra hade ingenting att göra,
så vi fick låna "sandor slash ida" av maritha. den är också bra,
har bara sett filmen, och det är ju mer saker som händer i en bok, så den borde vara bra (y)
sen vart det bild, man skulle måla av varandra och sånt!
maten bestod av raggmunk som ja älskar åt fan 5 st :D,
och jag brukar inte äta nått i skolan, så duktig lisa!
sist hade vi idrott,  8c och 8d tjejerna fick spela basket, det var väll sådär.
men alltid roligt att vara med d tjejerna :D, alltså frida, haha! :D
sen åkte jag hem, duschade, satt vid datan, fixade mej!
pappa och jag åkte och hämtade hanna så åkte vi till hallsberg och
gick på marken, sen ringde sandra och undra om hon fick komma
och vara med oss, så hon kom efter typ en halv timme, då åkte vi till
lidl och handlade lite, sen så gick vi mest bara runt!
så träffa vi lollo<3, sen ville vi kolla på luddes träning, så vi skulle
gå till någon ishall, som man spela handboll i :o
jätte knepigt! ajja, vi kom rätt till slut!
sen gick vi till bussen och åkte hem, gick till netto och handla,
gick hem och nu sitter jag här, och har precis ätit.
ska snart traska iväg till hanna och soova där (S),
kulkul :D
saknar my så innåtahelvete också :(


puss, från en tjej som ej vet hur hon ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0