12 oktober

uppstigning kl kvart över 8 idag. samling vid närlundahallen
kl 9.00, innebandy match med DJ i lindesberg halv tolv!
första halvleken ledde dom med 0-1, sen i andra och tredje gick det hur
bra som helst! :D, målskyttarna var anna, becca och jag. (:
vann med 3-1 alltså.:D
när den var slut var det bara att tacka för matchen och skynda sig hem
med anna och elin i bilen, vi skulle tillbaka till dam matchen här
hemma! var bara avbytare, men kul att bli uttagen iaf.
där vann vi också faktiskt med 6-2? eller 6-3? minns inte riktigt.
efter det skyndade jag mej hem och duscha och fixa mig,
sen åkte till clara sen vidare till hotellet på tacobuffé, fotbolls avslutning.
det var väldigt roligt :D, och jag&clara hade det skoj på vägen hem också xd
tyckte jag iaf (a)

slut på denna dag.
pussa

Kommentarer
Postat av: clara

oh, kul att du bloggar mer :D hehe

skit kul hade vi, hahaha! när sandra vinkade och vi trodde det var värsta pevot, hahahah!<3

2008-10-13 @ 18:36:07
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0