16 oktober

skoldag idag. försov mig som vanligt, så sandra fick vänta på mej ;/ sry.
skolan var väll som vanligt, förutom att jag inte allst mådde bra.
tänkte åka hem, men strunta it, gick ju bara till tjugo i tre idag.
iallfall så hade jag jätte ont i huvvet och i magen och kändes som jag hade feber.
annars idag så har jag inte gjort något typ. bara suttit vid denna jävla dator,
och så har jag bakat negerbollar också, som smaka bajs, så inte lyckat om man säger så!
och i morrn ska jag sovahos claja majs med my och hanna :D
ska bli förjävla kul!
minns ni egentligen hur många gånger vi sov över i somras?:o
och hur jävla mycke vi skratta?
det gör inte jag iallfall, det är för många gånger <3
men sommaren var verkligen underbar med er, tror inte att jag har blivit
så bra kompis med någon under bara en sommar!
jag älskar er, och ni är bäst! tack för att ni finns lixom.
och frida, jag tar inte med någon negerboll till dig i morrn,
för dom är slut (a), och så var dom ju inte så goda heller (;
nu ska jag sova, för ja är vääldigt trött.
guttennigt

Kommentarer
Postat av: clara

oh herregud!

hur fan ska man komma ihåg det? hahahaha.

vi borde ha räknat!

jag älskar er och sommaren har varit bäst! <3

2008-10-17 @ 15:19:28
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0