18 oktober

underbart med er igår flickor! skrattat så jag fick ont i revbenen :(
men det var de värt!
somnade ju någon gång vid fem i natt oh vaknade vid elva kanske ^^
men vi gick inte upp förens ett halvtvå. då gick jag, my och hanna hem till oss själva.
och duscha och så, sen så skulle vi träffas igen alla fyra, men my fick inte :(
så jag gick och träffade hanna och clara! vi gick till närlunda där det var
eller rättare sagt hade vart basket xD hahah. där pratade vi med någon kille........
sen gick  vi till konsum och träffa emil och robin.
sen vart jag så jävla trött, + att jag har ont i halsen så jag låter som en uppstoppad
katt när jag pratar! så jag gick hem!
när jag kom hem så satte jag mej vid datan, har suttit här sen dess,
fast jag har läst lite också, "kort kjol" den är rätt bra faktiskt.
senare ska jag inte göra ett skit, jag ska sitta här och ruttna bort,
sen ska jag sova somfan!
och jag är värsta konstig också ;s, asså jag äter absolut inte som man ska.
det ända jag äter är godis och såntdär onyttigt. helt fuckat.
som lixom vad har jag ätit idag? jo lite chips i morse, glass på dagen, och nu lite chips.
har inte ätit någon mat eller nått på hela dagen, men ändå är jag inte hungrig.
tur att inte mamma är hemma just nu iaf, för om hon visste att jag inte ätit
mat skulle jag ju vara tvungen att äta, även fast jag inte är hungrig, och
det är inte det roligaste!
nä, nu ska jag inte hålla på och prata om sånt.
det finns värre saker!

morsning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0