21 oktober

skolan idag, inte så jobbig. fast gick ända till tjugo över tre...
menmen, ja klara mig. fastän jag var väldigt trött som alla andra dagar!
har vart trött sen i lördags och inte orkat gjort någonting och det
är göööööööööör tråkigt! :o
och i morrn så äre skola som vanligt, sen till konfan på dirr, sen träning!
om jag inte har ont i halsen :/, eller om jag måste plugga?
har engelska prov på torsdag, tog hem skiten idag.. :s
kan knappt ingenting! och jag vill iaf få G! men jag får väll se hur jag gör!
och då tänker ni säkert, varför pluggar hon inte nu istället?
svaret på den frågan är : att jag inte orkar :o, fast det kommer jag nog inte orka i morrn heller menändå^^
jag skjuter alltid upp det.. no good!
iallafall, på fredag ska jag med clara och kanske någon mer? till örebro
och kolla fotbollsmatch :D ösk- ? haha, ajja, ska bli kul iaf.
kanske lite shopping innan :D det e najsprajs!
när vi kommer hem från den så ska jag nog va ute en stund med clara, hanna&my!
trevligt. kanske sova över?, eller inte. men ska va med dom iallfall, och det är kanon!
och just nu vill jag se på andra avenyn eller sova.. men jaghar sett alla andra avenyn avsnitt nu!
och sova... ja de kan jag ju göra, men jag kan inte somna när jag lägger mej, även fast jag
är as trött! det är jätte jobbigt.
och så dricker jag massamassa vatten så får springa på toa hela tiden, också irriterande!
och sen så gillar jag en fast egentligen gör jag inte det :o
det är också väldigt irriterande! allt är fan irriterande!
skitskitskitskit!
men det kommer ändå aldrig gå, med han asså!
shit the same! i have my friiiiiiiiends :D
baba baba babababababababa ba ba ba babababa / miss li!
hon är kung (y), och de e jag med men ändåååå :D
om jag har väldigt väldigt tråkigt också, som ni kanske märker?
skriver om onödiga saker, men whatevere det gör jag väll jämt ändå!
och säkert ingen som läser dethär ändå. men kul att skriva lite iallfall serru (:
och igår kom jag och nicke på värsta roliga saken xD
för vi typ skrev på engelska till varandra han bara typ såhhär
"but i should sleep noow" eller nått sånt där, sen bah "butt puss"
lixom " men puss" hahaha och då kom vi ju på  att det blir "rump puss"
hahahahahhahahahah! FATTA SKOJ?
eller så äre bara jag som har udda humor :(
och clara säger att jag är blond, då säger jag :
clara du är färgblind!
för jag är fan så brun man kan va!!!!!!!!!
så skit pårej, ja knäckte dejjjjjjjjj :D
gu vad tråkig jag är.
jag vill ha godis,
choklad asså.
mamma kanske kommer med det snart,
om hon inte har glömt det
då blir jag ledsen.
men då får ja väll äta popcorn istället.
för det är mycke bra (Y)

but puss!


Kommentarer
Postat av: clara

HAHAHAHAHAHHA! du är fan sjuk!

jag är inte färgblind, det har jag kollat hos skolsyster, så detså:D <3

2008-10-21 @ 21:35:35
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0