23 oktober

igår vart det ingen träning, halsont fortfarande :(
men mycke pluggande vart det ju inte. gick på tonår istället och kolla på film,
"7 miljonärer" rätt bra. och åt massa godis, FETTO!!!!!
och det var skit kul i skolan också, iallfall en stund. för jag skulle säga
till johnas att jag inte skulle träna, men han hade lektion så då
skrev jag och sandra en lapp att jag inte skulle träna och skicka in under dörren,
och så sprang vi därifrån xD haha askul. sen vart jag livrädd att han skulle vara arg :p
eller om han inte sett den!
men sen efter skolan kommer han och går förbi mig och säger att han såg lappen, hahahah (y)
och så på konfirmationen så typ fick vi se en film om andra världskriget! för hemskt ;s
efteråt skulle vi prata i små grupper, och våran grupp var alldeles förstelnad av
det vi hade sett!   usch alltså.
sen vart det ju tonår och blablbalblabla. när jag kom hem så övade jag engelska och sen
sov jag!
IDAG gick jag upp kvart i sju, bravo lisa (y)
så duscha jag och ÅT :O bravo lisa (y)
sen platta jag håret och våffla de lite ^^
så jag vart ett luder med våfflat hår och puder :(
hahah jajaja xd så äre ibland..
i skolan hade vi först dubbel pass i no. först biologi prata typ om lungorna, så fick vi blåsa i nått
skit och se typ hur bra lungor man hade xD jag fick typ 1.7 näst dåligast :o
och dom bästa fick 4.3? :o lol asså :o
sen så hade vi kemi, skulle böja glas! mitt gick av massa gånger så jag gav upp.
såg iaf ut som en skatebord ramp, tyckte jag. men inte jonatan :( :(
sen hade vi engelska prov. gick nog rätt bra, sen mat med linda, micka, ylva och moa.
sen satt och prata med clara och alla i norrgårn, tills sandra ätit :D
sen hade vi matte, gjorde väll inte så mycke, kolla ut genom fönstret och var lite borta ^^
sen hade vi iaf spanska, gloser som jag inte övat på :o kunde 6 av 18 :O LYCKAT!
och så gjorde ja klart mitt vykort ! :D
sist elevtid, fyllde i någon ankät? not fun. och fick tillbaka våra batterihållare, fick VG :D
sen skulle  jag och sandra gå hem, men vi stanna vid tullplan med henke, för han
inte skulle få vänta på sin pappa sjääälv. snela vi är (a)
men iaf då kommer de en unge cyklandes, och så trillar han i busken xD
och då går henke och hjälper honom upp. men då så välter cykeln igen, och
så kastar han sig i busken? hahah, jag garva somfan.
sen traska vi hemåt.
och så ser min dag ut i största allämhet!

kyss ingen i morgon,
du kan kyssa idag!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag hitta tillochmed en chokladbit i väskan i måndags ;D haha, fast jag slängde den ofc :p

2008-10-29 @ 09:48:07
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0