hos hannischan :D

nu är jag hos hascharen :D = hanna!
claja och mysan är här också :D
det är mycke bedårande!
och myyyyyysigt, eller hur claja min vän? :D
clara är beroende av kramar, och det är jagockså, fast av pussar.
så pussa miiiig :D, och krama clara :)
jag har fel, många fel. men några rätt också! =)
my är böjd, för hon har druckit kaffe idag :D
hanna är som vanligt, konstig. 
jag är ice age. :)
says my. but i don't know, really.
i need my tabletter :D , asså halstabletter :D ingenting annat (a)
my har druckit kaffe idag :D snart äre kladdkake taaajm :D MU/MSSSS!
jag gillar hannas kladdkaka, hoppas du har köpt den, annars äre usch....
bra hanna :D
my knullar, med ett bord. och claja juckar my.
im so hurtful. not :D men ja gillar låten <3<3<3
allt jag skriver är bara skit :o, men det är roligt att skriva lite :)
har någon erik hassle - hurtful?
isåfall skicka den, mysan vill ha den.
jag är en jävel, akta er. jag bits.
hejdå, kladdkaka in my life och i mitt hjärta och i min mun :D hejdåå å:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0