10 september

skola idagdå, samma som alla andra dagar, jobbiga :o
men jag hade iallfall kul på hemkunskapen med sandra!
och så har jag spelat innebandy träningsmatch mot åsbro idag,
vi vann med 3-2! väldigt bra kämpat.
och så är det sparbanks cupen i helgen!
kom och kolla (y), vi ska vinna hela skiten :D :D :D :D

jag vet inte om ni tycker denhär bloggen är rätt tråkig? ;o
jag skriver inte så ofta, och om ja skriver så skriver jag bara om mej själv?
fast, det kanske är så det är..., ajja!

det är inte lätt,
när det är svårt!


Kommentarer
Postat av: clara

det är kul att läsa din blogg

fast du kan skriva lite oftare :D

2008-09-12 @ 16:31:35
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0