18 september

inte skrivit på länge i know!
men iaf, så är de bara två månader och 1 dag tills ja blir 14 :D :D, längtar (;
och idag har jag bara vart i skolan, och sen när ja kom hem så vila
ja mig lite, har så jävla ont i huvudet, så struntade i fotbollen idag!!
menmen, börjar ju bli trött på allt tränande hela tiden.. jaja!
i morrn äre skola och sen my :D, och flera ::p hahah!
och i morgon åker clara till USA ! tråkigt för mig med roligt för henne!! :D
kommer sakna dig grymt mycket iallfall<3. och avis till 1000 är jag :o 
för vart är det jag har sagt att jag vill om inte USA? :o
haha, men du får ha de så bra!! :D
och jag har fastnat för låten nobody without you - sanna nielsen
skit asså :o haha! och idag skulle frida klippa sig, lugg och allt :D,
får se i morrn hur det blev, men jag gissar att hon blev en riktig flamma ;) haha. ajja;
nu ska ja hoppa i duschen och sen typ sova.
trött som as ;o  pusshejjjjjj.
måste säga det igen jag kommer sakna dig clara!



jag gillar bilden starkt mycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0