23 september

natt orientering igår :D, pisskul vare!
gick lätt bana med sandra, tog bara 1 timme och 15 minuter :D
hahaha lol, vi är sämst >.<
men aja! idag så gick vi i skolan till typ halv tolv,men vi hade inga vanliga lektioner,
vi hade typ tema trafik... sögballe, men bättre än att jobba iaf (y)
senare idag så ska jag leka med my och hanna (:
sen ska ja på nått sånt där utveckling samtal :o
uschhhhh, hatar verkligen sånna. menmen, hoppas det går fort!
är  lediga i morrn också, gött som fajn!
och jag blir så trött på alla, som lägger sig i och vill förstöra!
så clara du måste komma hem så allt blir bra <3
jag saknar dig verkligen! :'(
och bara så ni vet så får jag inte träna på hela veckan för mamma :(
bara för att min hals måste bli bra, har haft ont  sen vi börja skolan typ ;/
och i söndags hade jag feber också :o, satan i gatan!
jag vet inte hur jag ska göra,
eller vad jag vill?!

JÄVLA FITTA!  det har jag sagt hela dagen och hela gårdagen,
så jag fortsätter väll med det..., omogen jag är, JAGVET!


Kommentarer
Postat av: matilda

jag blir irriterad på allt skitsnack och på att alla lägger sig i hela tiden :( kan inte bara dom få lösa det dom emellan ? ist lägger sig typ hela skolan i, visst ärre jobbigt ? :O <3

2008-09-23 @ 20:25:04
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0