27 september

jag har köpt en ny garderoooob ^^ lallalal vad roligt :D
så nu får jag ju typ plats med mina kläder iallfall. och det känns ju rätt skönt ;b
så idag har jag bara lagt in kläder i den och städat rummet &så.
och haft allämnt tråkigt :(, men i morrn så ska jag till mantorp på stcc :D,
med pappa, carro, jens, kent. med mera xd , men jag ska iaf vara med carro! :D
najsigt somfan, hah!
men ni får smsa mig iaf, :o, för ja gillar när det plingar i min telefon (a')
hahahahah, jag är övertrött så ja garvar åt allt :( hahaha :D:D :D
och danni, ja ska få ihop er så du bara vet, på ett eller annat sätt! mahhhaah :D
clara, vilken dag kommer du hem? :o, och glöm förfan i gilmore girls nu :o :p
hahahhahaha! <333333333333333333333333333333333333333333
jaja, nu orkar ja inte skriva mer, måste nog sova snart :o: :o hahahalakafpaefk0egk!
LOOOOOOOOOL!
gonatt och skit inte pådej nuuuuuuuuuuuuuuhahahhahahahah!
jag gillar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0