29 september

skola idag då. inte så kul, menmen..
ska träna senare, har inte tränat på över en vecka så  kommer inte orka nått fan! ;/
jaja, men måste träna stenhårt nu, annars rullar jag väll fram till sist :(
egentligen vet jag  inte vafan jag ska skriva? lixom,
jag kan iallafall säga att jag tycker att många saker är jobbiga just nu.
men ni beehöver inte fråga, för jag vet knappt själv.
är bara trött och lite småsur hela tin... det går väll över snart! hoppas jag..
och jag saknar clara somfan!
och snart åker my bort, varför kan inte alla vara samlade? :o
åhhhh! jag kan inte sluta tänka på dig :$
nu ska jag väll plugga lite biologi, prov på torsdag.
morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0