<3

SANDRA: du och jag har hållt ihop sen fyran, mer eller mindre!
några tjaffs, men vadfan? vi blir sams, och nu har vi verkligen hittat
tillbaka till varandra! varje dag i skolan blir bra med dej, även fast
vi bråkar med alla just nu! men whatever, vi har skoj ändå <3
jag älskar dig vännen min <3




MY: alltid vetat vem du är, men nu denhär sommaren har vi verkligen
blivit kompisar. PÅ RIKTIGT! och nu är du en av mina bästa vänner.
du finns alltid och prata med, och förstår!
och våran humor är ju bäst, torkel&sigge föralltid!
, i love you <3

 

FRIDA: bästa syssling <3, har gjort väldigt mycket med dej,
och mer ska det fanimej bli! dig kan jag berätta saker för,
om jag verkligen känner att jag måste få av mig det!
och det är därför du är så väldans bra. tack för allt,
älsk :* <3




CLARA: jävla unge, kom hem nu! jag saknar dig somfan ;/
KUNGEN <3 asså, denhär sommaren var bäst
med dig hanna och my!  vi får verkligen inte glida i från varandra
nu, det klarar jag inte av! för nästa sommar ska bli minst lika
bra som denna!
puss och kram på min älskade älskling <3



HANNA: dag ett till graven? eller vad säger man..
bästisar sen dagis, kan det bli bättre?;o
nej, det kan det inte. du är min bästaste Poo och det
kan ingen ändra på! och ta inte åt dej av vad alla säger.
för du vet bäst och inte dom.
tack för att du finns min plutt  <3


Kommentarer
Postat av: clara

omg, älsk. vi kommer aldrig glida ifrån varandra, och tack för världens bästa sommar, jag älskar er och jag kommer snart hem <3

2008-09-26 @ 04:30:47
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0