Kväll/morgon?

Haha! Jag kom nyss hem. Har ju somsagt varit ute med My, Marre & Linnéa. Mycke roligt hade vi. Förutom när en jävla gubbe kom in på soloteket och fula sig!

Snart ska jag sova har jag tänkt, det är ju fanimig sent...

I morgon är det ju då påskafton. Vi brukar alltid åka till farmor med hela släkten och äta påskmat. Men i år skulle det tydligen inte bli något. Fast vi var ju där förra helgen och käka och så, för farmor fyllde. Så det blir väl för mycke. Men jag tror att farmor och farfar skulle komma in till oss en sväng på förmiddagen och fika lite. Trevligt det med, dom är ju faktiskt inte här så ofta. Men sen vid klockan sex i morgon kväll så ska min familj till Frida min käre vän och syssling :D Vi ska väl käka lite där och så. Nice! Sen så ska jag sova hos dt tror jag.
Men nu är det dags att stänga av denhär apparaten, Godnatt gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0