Tisdag

Skolan börjdae idag. Det gick bra och var inte speciellt jobbig. Klarade svenska provet också :) Nu har vi börjat på ett nytt matte avsnitt också, och det fattar jag inte ett dugg om. Jag och Marre smart huvudena själva jobbar ju tillsammans också. Haha, men vi löser det här ;) No;n idag var riktigt kul också, inte för att vi gjorde nått. Men det är ju en annan femma. Slutade iallafall tjugo över tre. Brumma hem på cykeln. Duscha sen kom det lite gäster eftersom att pappa fyller 43 idag, grattis på dig! <3 Var social med dom. Sen kom dt hit, nice nice! Han åkte för ett tag sen och jag ska snart krypa ner under täcket och vila ögonlocken lite. I morgon är det ju skola igen. Då skulle vi tydligen åka in till Örebro och kolla på någon teater, så det blir nog ingen hel vanlig lektion. As skönt! Efter skolan ska jag nog sola med Marre & Linnéa.



pussss på mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: clara

MITT SOLKORT :O

2009-04-14 @ 22:31:00
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0