....

Jag har aldrig älskat någon så mycke som jag älskar dig, men man undrar ju ibland? Hur du tänker.. Jag vill att du och jag ska ha de bra, som vi har haft det. Men det här händer så ofta, så jag blir osäker på dig. Hur många gånger klarar jag av det? Hur många gånger ska jag få bli ledsen.. Men om man älskar någon så mycke som jag älskar dig så tar man tillbaka den gång på gång, är det bra eller dåligt? Jag vet att jag kommer ta tillbaka dig nu, och så kommer jag tro som varje gång att det aldrig händer någon gång mer. Men kommer det gör det eller inte? Så jävla många frågor. Och jag kan inte tänka. Jag är ju så jävla arg på dig men ändå så vill jag bara pussa dig. Asså dethär är så jävla svårt så det är inte sant. Jag får väl sluta hoppas, för det är ju så att man ändå bara blir besviken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0