alla <3 dag

igår så klippte jag ju mig, vart inte lugg toppa mig bara. men det vart ju jätte kort :(
aja, efter det gick jag hem till my och vi busa :D  vid halv tio gick vi ut och då träffa vi jocke och senare kom clara, henne har jag saknat! och så träffade vi dt och vår saknade kim en stund också :D vi gick hem vid halv tolv för det var så jävla kallt så vi kände inte våra fötter!!! när jag kom hem somnade jag nästan på direkten och idag vakna jag vid halv tio. och sen dess har jag inte gjort mycke, legat i sängen och tänkt :D
idag vet jag inte vad jag ska hitta på, träffa my&clara en stund iallafall. för på måndag drar my iväg till danmark och kommer inte hem förens på fredag :( im gonna die. 

ha en bra alla hjärtans dag nudå! :)

grattis på sandra! <3 

                                                                                                                                                            


Kommentarer
Postat av: my

jag kommer dö lisa, hela 5 dagar utan dig.

det är som ja, ja , ja jag vet inte men

det är fasiken inte bra! :**** <3

2009-02-14 @ 11:57:23
URL: http://myhedman.blogg.se/
Postat av: Marre

MY kommer få skabb i danmark , det är värsta skabbepedemin där. asså att alla har skabb där

2009-02-14 @ 19:37:52
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0