chokladpudding

jag och my gick och köpte choklad pudding förut, satt vid en lekpark och åt. väldigt mysigt & kallt..
sen gick vi hem till dt och kolla på tv, och jag blev biten av hans hund :o hahhahahahahha, ont gjorde det :(
sen gick vi hem vid sex och då gjorde jag lite taco i min ensamhet, och nu har mama precis hjälpt mig att hitta svar till kemi provet, thank you :)
snart ska jag sova är förjävla trött! och på morgonen i morgon ska klassens tjejer till ungdomsmottagningen och kolla, så vi missar itv och studietid. sen går killarna dit på so;n tror jag. så jag får förbereda mig på en lugn so, haha ;)
slutar tjugo över tre i morgon och då ska jag nog hem till dt :) ja men vi får se,   puss&godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0