disco

gårdagen började med att vi åkte buss till hallsberg, och egentligen skulle vi åka buss till örebro med. men claras bror skjutsa oss dit.  när vi var framme åt vi och sen börja kolla i lite affärer. men vi hann inte med så mycke så vi skulle åka till marieberg. hann precis med bussen, shoppade lite sen åkte vi tillbaka och då hann vi precis med bussen igen. asså en jävla tur hade vi xD när vi kom tillbaka in i örebro så åkte vi till claras bror och åt kladdkaka och fixa oss. gick sen till bussen och åkte in till stan och gick till discot!  :D, vi fick väl ovänner direkt för att vi fick gå om hela kön.. haha, men kul vare :D dansade som bara den, och my körde hårt ;) haha. åkte hem lite innan tolv och sen sov jag hos clara. vi var och träffade mattis och sen dt&kim :) sen somna vi vid 2- halv 3. åkte hem från henne idag vid 12 idag tror jag, och då fixa jag och mamma mina byxer som jag köpte igår, och sen några andra jag hade glömt att sy in.
och snart ska jag duscha och sen sova en stund tror jag, är jätte trött :(
pusss


Kommentarer
Postat av: my

haha alla körde hårt med clara ;D

2009-02-01 @ 15:07:24
URL: http://myhedman.blogg.se/
Postat av: clara

haha! men vem fan vare som körde hårdast my? ;)

2009-02-01 @ 21:19:19
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0