:(

kvällen igår vart bra iallafall. var hos clara med my och kolla på the grudge, fan vad vi skrek! och så var vi ute en stund med, träffade våran poo  :D åkte hem vid halv elva, men det var så tråkigt hemma så jag gick ut med hanna en stund till och sen så kom jag hem vid halv tolv och då kollade jag klart på raise your voice som jag kollade på tidigare idag. sen somnade jag runt halv ett.
och i morse så märkte jag att jag hade fått ett sms, och det var från mamma. det stod: var är du? hon hade skickat det klockan 1 i natt.  då gick jag och prata med henne och undra varför hon hade skickat det, för jag låg ju och sov. men då var det såhär att hon hade kollat in i mitt rum vid ett och så såg hon mig inte. så hon skicka ett sms och så gick hon tillbaka och kolla. tände lampan och såg att jag låg där. så det kan bli...
idag vid klockan tre så ska jag gratta min lilla kusin, sen vet jag inte vad jag ska hitta på. you see,
nu ska jag äta nått är förskräckligt hungrig.
hejdå.




:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0