fortfarande sjuk

Gick upp vid elva idag, då kanske ni fattar att jag var hemma från praon också? Haha. Det var jag iallafall. Har sovit hela dagen, och kollat lite på tv. Sen har jag läst klart min bok också, och somsagt den var grymt bra! Och jag har fortfarande ont i huvudet, men jag ska nog försöka gå på praon i morgon. Sista dagen då, för dom ringde därifrån och sa att jag var ledig på fredag. Skönt. Just nu så skickar Sandra någon gammal video på oss när vi hoppar studsmatta, hehe. Den är snart klar då måste jag kolla, kommer säkert garva satan också :D
hehe, vi hörs :(

 jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: my

krya på dig min venn! :D <3

2009-02-25 @ 16:28:16
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0