har ni kul eller?

my kom fram till mig igår kväll, fast det tog ju en stund kan jag ju säga.. xd
vi fixa oss iallafall här sen gick vi ut, var inte nått bråk ju så inge blod vart det. fast kanske lika bra det!
vi träffade iallfall jocke och var med han på fest :p det var kul!  fast det ända han sa var ju "har ni kul eller" så dom orden är man ju rätt trött på xd hahaha. sen kom vi hem runt halv tolv och sen somna jag väll vid ett.
och idag följde jag med papa och daniel till örebro, papa skulle till biltema och lite. sen åkte vi förbi marieberg och då köpte jag foundation och jeans tights (: kom hem vid halv sex och då har jag kollat lite på kemin som vi har prov i på tisdag. och nu ska jag platta håret och sen gå ut en sväng med my, blir nog alla tiders :)
fast det är ju melodifestivalen idag, men nu blir det så att jag struntar i den. får lyssna på alla låtar på youtube sen ;)
nä nu ska jag gå, vi ses

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jamen vafan ska man säga , ni sitter ju bara å pratar med varandra hela tiden...

2009-02-07 @ 22:33:03
Postat av: Jocke

Amen vafan ska man säga då?, ni satt ju bara å prata med varandra mest.... :$

2009-02-07 @ 22:42:25
URL: http://jockedamuff.blogg.se/
Postat av: my

haha ja det har vi ;)

2009-02-08 @ 11:44:02
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0