har tråkigt så gör en lista!

48 frågor.



1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 59 kr
2. vad ser du om du ser åt vänster? garderob, spegel, vägg
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? öhöm, mama? :D
4. Hur lång är du? 162,5
5. Vilken är den senaste filmen du sett? dirty dancing :p
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen, hur långt det än är: Jajamen :D <3<3<3 
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? vid tre tiden idag :p
10. Icke godkänt i något ämne? nej
11. Mvg i något? nej
12. När vaknade du idag? kvart i sju
13. Vilken är din favoritplats? hamtoan ;b
14. Vilken plats föredrar du minst? slöjdsalen i skolan :(
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? in tha big city ;D
16. Hur stor är din säng? det är en sånhär vanlig..
17. Vad sover du i? troser, tröja
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2
19. Var har du bott/bor? askersund
20. Tycker du om kinamat? nej
21. Tycker du om kaffe? nej, men jag försöker lära mig ;)
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy
23. Kan du spela poker? ja, om någon påminner mig om hur jag ska göra :p
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nej.
25. Vill du ha barn? japp
26. Kan du några andra språk än svenska? lite spanska och engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? nejs

28. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng ofc :o
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, pengar till mobilen
30. Äger du en krulltång? yeees
31. Kan du rulla med tungan? jag vet inte / lisa
32. Vem är den roligaste människan du känner? haha det är många
33. Vad har du för ringsignal? ingen är som dig
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? säkert
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en papperslapp :p
36. Kan du byta olja på bilen? nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? räcker det om jag älskar dig
38. Dansar du i bilen? nej men i partybussen :D
39. När var du i kyrkan senast? onsdags
40. Hur många hål har du i öronen? 4
41. Har du någon piercing? nejj
42. Har du någon tatuering? nej men jag vill ha :)
43. Har du provat droger? nejj
44. Röka eller snusa? röka tror jag :p
45. Har du pojkvän/flickvän? ja
46. Vad är ditt mobil nummer? hemlighets stämplat, vad glad om du har det! :o
47. Vad ska du göra ikväll? vara vaktmästare med clara :D<3
48. Har du några syskon? japp


Kommentarer
Postat av: clara

oh, jag som ville vara vaktmästare :( jävla huvud!

2009-02-11 @ 17:05:59
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0