hemma.. igen

Hemma idag med. Inte speciellt kul, men har fortfarande ont i huvudet och vill bli frisk till helgen och sen till skolan. Man missar så mycket annars. Vaknade idag vid elva typ, låg och försökte somna om. Men när det inte gick så traska jag till köket och åt frukost, sen tillbaka till rummet och kolla på film. G.I Jane. Har nyss kollat klart på den, den var riktigt bra faktiskt! Nu sitter jag här i köket och lyssnar på musik, som dom alltid spelade i Mallorca när vi var där, sen väntar jag på pizza också. hehe, fetto oja. Jag ska föresten äta pizza med my i morgon också. Så kan de va :D Annars idag så ska jag väl ta det lugnt. Kanske kan få komma ut på en promenad om huvudet blir bättre. Har ju suttit här inne sen i tisdags, kvävs ju vafan.. Nu ska jag kolla lite på andras bloggar sen hoppas jag att pappa har kommit med pizzan, pusse

la bomba - king africa, lyssna. För skön är den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0