hemma

är hemma från skolan nu och sen ett tag tillbaka. slutade tjugo över tolv idag bara för att slöjd läraren var sjuk. skönt!! för jag hatar slöjd..  annars idag så hade vi först matte, håller på att räkna omkrets/area på cirklar, går finfint. sen spanska leta lite information om Peru sen gjorde jag inte mycke mer, sen var det hemkunskap och jag lagade elefant öra? haha och klyftpotatis tillsammans med pär&andreas det var gott (y)  jag& pär drog upp valmo i näsan och nu har man skapligt ont i huvudet :o  haha.
idag ska jag och clara vara vaktmästare :D sen ville jag åka till hawaii med clara med hon mådde inte så bra så blir nog inget av det :( och så är det tonår idag, tror vi skulle åka pulka och då orkar jag inte.. bara jobbigt att gå upp för den där jävla backen. negativa-dagen, uja :D


snart är det sportlov också, vet inte vad jag ska göra då. men det är rätt skönt att inte veta heller :D
en sak är iallafall bestämt och det är att jag ska sova ut! annars får vi se,
men nu ska jag gå hejdå :)

bra låt: the veronicas - untouched


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0