JAHAPP

nu är my i danmark och det känns ju inte kul, en hel vecka utan henne :( men som tur är så är ju iallafall clara hemma, och vi har bestämt att vi ska bowla någon dag :D

idag vaknade jag vid halv elva och gick upp och fixa mig lite, sen åkte jag och papa till isen. där var carro med flera, dom åkte cross. eller ja, inte carro&jag men dom andra :) det var väl kul i början, men sen vart det så jävla kallt! vi åkte hem vid halv två och då duscha jag i kokhett vatten och det var skitskönt vill jag lova!  nu har jag fixat till mig lite, men jag är väldigt trött. funderar på att lägga mig och sova en stund.. haha. senare kommer nog linus iaf :)
vi ses

Kommentarer
Postat av: clara

hahah, läskigt att du skriver linus :O

oh, saknade my :/

2009-02-16 @ 17:05:11
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0