ledig

Var ju somsagt ledig idag. Gick upp vid elva eller något, satte mig vid tvn och glodde. Bara massa skit xd Men snart är det pippi långstrump på tv4 film, det ska jag se. Hehe! Och idag har jag ätit taco också, och pratat med My i telefon. ´Guu vad jag saknar na, och vi kunde inte vara i kväll för hon är sjuk :(  Men i morgon ska vi åka pulka, det blir nog en upplevelse :D Ja så ikväll ska jag vara med Hanna och kanske Clara om hon kommer ut, men det hoppas jag :D
Nu tänkte jag ju gå och duscha, men det går inte för nu börjar pippi. Så vi hörs nog senare. Pussa

Kommentarer
Postat av: Camilla

brassa på med kanonerna!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ;)

2009-02-27 @ 18:35:29
URL: http://ccaamillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0