prao

gick upp vid kvart över sju idag med världens huvudvärk.. my kom kvart i åtta och då gick vi mot närlunda där jag skulle praoa. sen gick hon vidare till skolan. praon gick bra, hade först sexor sen femmor och sist fyror. vi gjorde brännbolls hinderbana varje gång, jag räkna poäng. soft var det! och det var tur att jag inte skulle hålla på att springa för huvudvärken släppte inte och har inte gjort det än.. men jag slutade halv ett så det var ju bra. då gick jag hem och kolla på tv och sen traska jag ner till netto och pratade lite med sandra, hon praoar där.  sen vidare till skolan och var med my och satt vid datorn ;) haha! sen gick vi till clara och pratade lite, sen gick vi hemåt. när jag kom hem så duscha jag för jag frös som en jävla älg eller nått.. sen åt jag mat och nu sitter jag här. men ska snart lägga mig en stund, så innihelvete trött. och det blir ju inte bättre när man har ont i huvudet dåra.. måste ju vila upp mig inför praon i morrn. för det blir inte bättre där nere i gympa salen heller kan jag också säga!
godnatt <3



hej skitig spegel? :)


Kommentarer
Postat av: my

du är söt!

2009-02-23 @ 18:03:47
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0