raggmunk forlajf

hade matte och spanska idag, och lite hemkunskap fast vi hann inte laga någon mat så vi fick äta i matsalen jag åt raggmunk med my, jag åt 8 st och hon 13 st. snacka om att vi knappt kunde gå sen xD haha, men kul hade vi
sen skulle vi ta oss upp till ip och åka skridskor, tog en halv timme att gå från skolan.. xd
när vi kom fram hade alla lånehjälmar tagit slut, och vi hade ju inte med oss några. så då trodde vi att vi inte skulle få åka så vi satt i omklädningsrummet i två timmar istället (y) det var en upplevelse det med. massa sockerdricka på golvet, så akta er om ni ska in där..  haha, vi gick hem vid kvart över två iallafall.
nu har jag duschat och blåst håret ska snart platta det och sen gå mot clara så går vi och är vaktmästare :D blir nog så bra så. hihi
puss

Kommentarer
Postat av: fettot

jag kör mjukis byxer tills jag bantat bort 35 kilo :O

2009-02-04 @ 18:15:58
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0