skola

kom nyss hem från skolan, inte alls jobbig skoldag idag. skulle börja med idrott på morgonen men det var ingen för bea var sjuk. då vart man väl lite sur för jag kunde ha haft sovmorgon till halv tio.. men istället så fixade jag och linnéa prao plats och det vart som idrottslärare på närlunda skolan ;) sen var det engelska och då fick vi svara på lite frågor, efter var det so och då satt vi i datasalen och skulle förklara massa ord då var clara med en stund, hon hade håltimme till tolv så hon fick passa på att vara med min underbara klass :) ^^  åt mat med my, eller mat och mat, mackor :D så var det spanska och då kollade vi klart på "barnhemmet", jag sa ju att den inte var bra. men den var dubbelt så mycke läskigare när man kollade i en mörk aula med massa folk som skrämmdes.. sist var det so igen och då kollade vi på en film, mycket film idag.. men det är väldigt skönt kan jag ju säga! tog sällskap med my hem, det är nice! :)
senare idag vet jag inte vad som händer, men det märker vi.
pössssas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0