skola

shool today som vanligt. not funny not at all, jag är skoltrött -.- så jävla skönt ska det bli med sportlov och sen prao en vecka! fast jag är lite nervös för praon, men det ska nog gå bra :) har nog inte gjort så mycke idag mer än skolan, bara gått hem, ätit, suttit här och pluggat kemi&fysik. känns som jag kan kemin rätt bra nu, prov i morrn. tagga! ;) haha.
sen prov i fysik på torsdag.
snart ska jag ut och gå med my, sen ska jag sova tidigt för jag är jävla trött.
men vi ses väl :)  puus

lisa karlsson my love, snopp i örat
jag är rädd.. xd



Kommentarer
Postat av: fotografen

möt mig vid röda huset , vid my ;) raaaaw!

2009-02-09 @ 17:52:49
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0